سلامی بهاری

به عنوان عضوی از گروه ۶ نفره ی دالتون ها لحظات شادی را برایتان آرزومندم.

سلامی بهاری

به عنوان عضوی از گروه ۶ نفره ی دالتون ها لحظات شادی را برایتان آرزومندم.

ندای عزیز

 

کاش شاعر بودم
تا غزلی می ساختم از چشمانت
و آنرا می آویختم در پیشگاه تاریخ
تا همگان بدانند که روزگاری
جلادانی سنگدل
مردمانی پرامید را
در دامن البرز پیر
به خون کشیدند

neda

کاش شاعر بودم
تا این آتشی را که نگاهت
به دلهای جهانیان افکنده
در قالب حماسه ای
می سرودم
تا سرود کودکان آینده سرزمینم باشد
وقتی که نسیم رهایی
بر دامن البرز
وزیدن می گیرد
و پژواک ندای آزادی
گوش جلادانت را کر می کند

کاش شاعر بودم
کاش

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام.
دوست عزیز خوشحال میشم که با وب زیبای شما تبادل لینک کنم.
در صورت تمایل منو با نام:
.::دانلود سرای یک ایرونی::.
لینک کنید و به من خبر بدهید تا من هم شما را لینک کنم.
(شرایط تبادل لینک : آمار حد اقل 500 بازدید در روز)
با تشکر پیشاپیش از همکاری شما دوست عزیز
منتظر پاسخ شما هستم.
یا علی
wWw.1ironi.Com

نوین بنر شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
اولین سیستم تبادل بنر راندوم
شما با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صد ها سایت و وبلاگ نمایش داده میشود

آدرس
www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد